čtvrtek 31. října 2013

Back in black


Černá je barva, ve které se cítím nejlépe. Někomu přijde, že černé outfity jsou bez nápadu, obyčejné. Mě to tak ale nepřijde. Černá je trend, který nikdy nevyjde z mody. Doufám. Fotky jsou ze včerejší procházky a vznikly asi v 8 večer. Udělaly jsme si skvělé odpoledne. Zašli na jídlo, kafe, povídaly si. Po večerní akci v práci jsem šla ještě na drink do Nebe. Život v Praze mě baví. Je anonymní a má spád. Žádné pomluvy na které jsem byla z našeho města zvyklá. Doufám, že mě to nepřejde. Zatím je to lepší a lepší :)


// čepice - Terranova a DIY // top, svetr, kalhoty - Orsay // bunda - Reserved // kabelka - FP // boty - OK //

Nezapomeňte na probíhající GIVEAWAY
Mějte se krásně. S láskou,
V ♥


Jakoukoli otázku mi můžete položit na asku :)


17 komentářů:

  1. Mna teda cierna neprestane bavit snad nikdy, podla mna teda rozhodne nie je nudna a nezaujimava, ale prave naopak. ;) A mas skvelu bundu, naozaj sa mi pacia tie rukavy na nej, pristane ti to. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně černá příjde neskutečně sexy! Takže správná volba ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý outfit, moc se mi líbí ten svetr :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší! Černé outfity nejsou bez nápadu, já osobně je mám moc ráda :) A jo, život v Praze je bezva, ale má i své stinné stránky, jako všechno :)

    OdpovědětVymazat
  6. Paráda,celkově na jedničku a boty, no..ty jsou super!:-))

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi úžasná! ♥
    Taky miluju černou, a máš úplnou pravdu, je to klasika, která nikdy nevyjde z módy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší, perfektní outfit!:))

    OdpovědětVymazat
  9. černá jedině!! :) bunda je skvělá!
    ady.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ta capka je paradni, vypada to vlastne jako koruna...

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, jsem u tebe poprvé a máš hezké fotky. A navíc ta čepice. <3

    Nechceš se vzájemně sledovat na GFC, facebooku?

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. ta taska!

    Pozyvam na giveaway o Gucci Rush 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  13. Ta bundička Reserved s koženými rukávy je nádherná, miluji tu kombinaci. Musím si pořídit tuhle firetrap http://www.proidentity.cz/rock-and-rags-by-firetrap-rock-and-rags-by-firetrap-camouflage-jacket-burgundy-camo/d-4074303/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář. V ♥