čtvrtek 24. října 2013

Outfit 24/10


Určitě znáte ty chvilky, kterých se nemůžete nabažit. Podzim je v Praze naprostá paráda a dneska jsem si říkala, že se těším na Vánoce. A to právě kvůli atmosféře. Všude budou vonět kaštany a svařené víno. Už aby to bylo! :)

// bunda - Sinsay // tílko - Gate // legíny - Orsay // baleríny - Primark // kabelka - Bershka //


Posílám pusu. Mějte se krásně. S láskou,
V ♥

16 komentářů:

  1. promin, ale tomuhle rikas clanek? libilo se mi jak si psala na fashionmaniacs, ale tady se clovek docka clanku jednou za dlouhou dobu a jeste k tomu to jsou tri vety. nevim, ale prijde mi ze kdyz uz jednou za cas, tak poradne, nebo denne po par vetach... skoda :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, tomuhle říkám příspěvek, nikoli článek. Bohužel nemám čas na to, abych přispívala denně. Tři věty píšu z toho důvodu, že nechci psát o svém životě veřejně. Jsou věci, které psát chci a potom ty, které lidi vědět nemusí ;) FM je minulost a vyjadřovat se k tomu nebudu ;) blog pokračuje, pokud ti články vyhovují, čti je tam.. měj se krásně :)

      Vymazat
  2. Krásný fotky! :) A ta bunda, no ta je dokonalá! :)
    P.S. : Fotky jsou z Vyšehradu, že jo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Ano, fotky jsou z Vyšehradu. Je to tam teď nádherný :) Byla jsem tam dnes na procházce :)

      Vymazat
  3. Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Každý ať si na svůj blog dává, co chce :), Verunko nic si z anonyma nedělej, ale chci ti napsat, že se mi moc líbí bunda je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju kočko :) ja si z toho nic nedelam. Ocividne me anonym cte už dyl a neni schopen napsat výtku pod vlastnim jménem. :)

      Vymazat
  5. Krasne fotky a krasna si aj ty! Strasne sa mi paci ked tak nosis celenku, naozaj ti to pristane. :) *

    OdpovědětVymazat
  6. I agree, Prague during Autumn is gorgeous! Lovely photos! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Praha a podzim...to musí být úžasné!

    OdpovědětVymazat
  8. Nejsem zadny anonym, jen proste nemam ani na jednom ucet, tak co hned resite proboha. A nemyslela jsem to spatne, jen proste rikam, ze je skoda,ze kdyz uz se neco prida, ze to je tak kratky, protoze vim ze normalne pises moc pekne a zabavne! fakt, ale s prominutim slepice, kdyz se hnedka pustite jen do nekoho, protoze neni pod necim prihlaseny a nerekne jak je kraaasnaaa a skvelaaaa a nad vsim se nerozplyvam... sama jsem snad napsala predtim ze to je skoda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokaždé nemohu bohužel psát dlouhé články :/

      Vymazat
    2. Vsak v pohode, to uz jsi mi jednou vysvetlila, ted jsem reagovala jen na to, ze jsem hned buhvijakej anonym apod., jen proto ze proste nemam ucet ani u jednoho, ze se do nej clovek hned kazdej pusti, kdyz vsechno nevychvaluje ;) :)

      Vymazat
  9. Jéé, já chci zpátky sluníčko... :D :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář. V ♥