středa 13. listopadu 2013

denim shirt


Začíná být už vážně zima. Myslím si, že by se mohla sbalit a zmizet. V pondělí všichni čekali sněhovou nadílku, ale zatím nic. Praha už je plná Vánoc. Upřímně se nemůžu dočkat až to přijde :) Mám ráda tu atmosféru a všechno kolem.. Jak jste na tom vy? :)

Oblíbila jsem si koženkové kalhoty a tyhle rozhodně nejsou mé poslední. Asi už je to trochu nudné, ale černá je pro mě prostě tou nejlepší barvou. 

 // collar - H&M // košile, svetr - Orsay // kalhoty, bunda, boty - NY // kabelka - Reserved //


Mějte se krásně. S láskou,
V ♥

9 komentářů:

  1. Vazne Ti to sekne, nevim, jestli je to novou laskou, ale "to neco" Ti evidentne prospiva :) jinak zimu jako takovou rada nemam, ale vanocni atmosku ano a moc!

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kožešina, super. :)

    Sluší ti to moc. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Slušivé ♥....zimu i vánoční atmosféru mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší :) Já se letos zrovna na Vánoce moc netěším, ale stejně mě to zase semele.. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nuda? Ani nahodou, ja by som kludne isla presne takto oblecena, takze za mna urcite ano! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta bundička je krásná, moc Ti to sluší :))

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Verunko :) právě jsem narazila na tvůj blog a musím přiznat, že jsem nadšena! Máš velmi podobný styl jako já. Tvoje outfity jsou úžasné! Určitě tě budu sledovat!!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář. V ♥