pondělí 18. listopadu 2013

Instadiary 0.4

Po dlouhé době mám pro vás opět něco málo z mého instagramu. Jsem v Praze sice necelé dva měsíce, ale užívám si to jak je jen možné. Za tu chvilku jsem toho moc zažila. Poznala jsem spoustu nových lidí a posunula jsem se o kus dál. Jsem ráda, že mám i vás :) Nezapomeňte mi připojit vaše instagramy :)

 // selfie // památka z páteční noci, ale Tujamo hrál dobře :D // mňamky s broukem u sexu ve městě //

 // Alann, můj kamarád z Francie // před párty s kočkou // budoucí manžel :D // 

 // nuda na přednáškách // divoká noc :D // přesně tak! //

 // new in // moje kolegyňky // dělám místo pro Natálku :) //

pokaždé jinak :)

V neposlední řadě musím také vyhlásit Giveaway o hrnek z Tally. Výherce jsem vylosovala na random.org. Stává se jím 21. komentář, který patří Kockandy. Gratuluji :)


Mějte se krásně. S láskou,
V♥

12 komentářů:

  1. Ja mam tvoje instagramovky naozaj rada, podla mna z nich naozaj citit dobru naladu a to ako si vsetko uzivas. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ježíš děkuju moc, hrnek se hodí a určitě ho hodně využiju :)! Jinak budoucí manžel je, ale i můj :D!

    OdpovědětVymazat
  3. sluší ti to všude :) máš skvělej styl .. škoda, že nepíšeš články častěji jen

    OdpovědětVymazat
  4. Máš skvělé fotky Verčo, na insta Tě sleduji :))

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotky, hlavně na těch posledních ti to moc sluší :))

    Http://evelinakablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji vítězce :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, moc hezký blog, nechceš se navzájem odebírat?:)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,muzu se zeptat co mas na prvni fotce za rtenku?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář. V ♥