sobota 9. listopadu 2013

white fur vest


Vždycky přemýšlím nad tím, proč píšu název příspěvku v angličtině a článek v češtině. Přijde vám to stejně divný jako mě? Na severu už nám napadl sníh a v Praze se značně ochladilo. Většinu času trávím v práci, ale stojí mi to za to. Po prvním měsíci můžu s klidem říci, že je to super. Kolektiv nemá chybu a už si začínám pamatovat i stálé zákaznice (pro mě je to úspěch, protože nemám pamatováka na obličeje). Už bych se chtěla konečně začít věnovat tomu, co mě baví a myslím si, že je to na dobré cestě :)

// vesta - F&F // bunda, kabelka - Reserved // triko - Zara // kalhoty - Orsay // boty - OK //


Dlouho jsem sháněla vestu, která by mi padla do oka. Tahle z F&F je skvělá. Jediná škoda je, že strašně líná :( Škoda. Snad ještě větší problém je pro mě sehnat pěknou zimní bundu. Kdyby jste měly nějaký tip, holky, sem s ním :)

Mějte se krásně. S láskou,
V ♥


19 komentářů:

  1. Moc Ti to Veru sluší, kdepak pracuješ ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja snad nikdy neprestanem mat rada taketo vesty a tie tvoje rifle! <3 Inak ja to mam rovnako, tiez mam nazvy postov v anglictine a texty v slovencine! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkne:) Mám ráda tve outfity! a s bundou na zimu mam stejny problem :-|

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Mě to strašně rozčiluje! :( Mám chlupy všude a vypadá to jako od psa :/ :D

      Vymazat
  5. Krásné botky :))

    www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. skvele dziny!

    PS: Zapoj se do souteze o Printic na mem blogu: http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  7. skvelo zladene!

    Pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  8. Tobě to tak sluší :* a Ta práce v Orsay musí být zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
  9. Topánky by som dala iné, no inak to je nádherný outfit!! :)
    FashionbySue.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Ten náhrdelník je krásný, odkud je? Tak masivní jsem nikde neviděla:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář. V ♥