pátek 27. prosince 2013

Christmas random


Krásné páteční odpoledne,
musím říci, že svátky se opět vyvedly. Vánoční atmosféru jsem pociťovala jen ve chvíli, kdy jsem zdobila výlohu a nebo když tam zrovna loupli nějakou tu vánoční písničku. Během prosince jsem si uvědomila strašně moc věcí. Měla bych si začít víc vážit svých přátel, protože ti dobří se špatně hledají. Můj postoj k mé práci se naprosto změnil. I když jsem si celou dobu myslela, že se mi splnil sen, byla to spíš noční můra, ale o tom jen soukromě. Pokud to některou z vás zajímá, napište mi email, ráda to někomu povím.




Štědrý den byl opravdu náročný. Ten den jsem byla ještě v práci. Uzávěrku jsme dělaly v bundách přesně ve dvě hodiny, protože jsem potřebovala stihnout metro. Domů jsem jela VLAKEM!!!, protože autobusem jsem neměla šanci. Nesnáším, když musím jet vlakem. Slečně u okénka jsem nechala deset korun, protože mi jí bylo líto, že tam musí být. Celou dobu jsem nadávala, že musím do dvou do práce a co je to za Štědrý den, když přijedu domů až v pět. Při odpočítávání minut ve vlaku mi ale došlo, že můžu být ráda, že se domů vůbec dostanu a že na mě někdo čeká. V neposlední řadě jsem taky udělala dobrý skutek, když za mnou přišel na nádraží kluk a potřeboval peníze na jízdenku. Normálně se s takovými lidmi ani nebavím, ale on rozhodně nevypadal jako žebrák. Samozřejmě to neznamená, že jím nemohl být. Sama jsem jednou byla v takové situaci a nic příjemného to nebylo :D


No a poslední tři dny se jen válím :D Dneska konečně vystrčím nos a půjdu s kamarádkou na kafe. Možná se do mě to kafe ani nevejde. V neděli se vracím zpátky do Prahy a v pondělí půjdu roztočit všechny ty obálky, které jsem dostala.


Vždycky si dárky kupuji sama a letos tomu nebude jinak. Něco málo jsem ale dostala. Bundičku, kterou jsem si vybírala sama a ke které jsem dostala peníze na kozačky. Tak díky mami, že jsi mi dala na útratu na Magnetic :D Zima stejně nebude. Forbidden Euphorii od bráchy.


Musím říci, že tenhle rok mě vážně překvapil, protože mě poslouchal a věděl, co chci. O bobble jsem mluvila taky už delší dobu a v neposlední řadě mi koupil pepřák, protože má o mě prý strach :D




Svátky byly fajn a já doufám, že jste si je užili stejně dobře. Do konce roku se určitě ještě ozvu :) Tak si užívejte volna a pohody :)
Mějte se krásně. S největší láskou,
V.

14 komentářů:

  1. To jsou nádherné dárečky, moc se mi líbí řetízek s jménem!

    OdpovědětVymazat
  2. ..a ten stromeček, nádhera!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nakonec sis je stejně pořádně užila a dostala nádherné dárečky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, moc se mi líbí stromeček do stříbrné barvy:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway o voucher v hodnote 15 $, za ktorý si môžeš kúpiť, čo len budeš chcieť. Určite si vyberieš aspoň dve veci, produkty sú úžasné a cenovo dostupné :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/12/giveaway-sammy-dress.html
    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasim s tim ze vanoce jsou skvele hlavne diky tomu ze se clovek vidi se svymi milovanymi

    OdpovědětVymazat
  7. Povidej, tedy jestli mluvis o Zare, taky jsem tam chvili delala...
    Vanducha@seznam.cz
    :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda to je stromeček :-). Dárečky jsou hezké, hlavně ty hrníčky jsou moc roztomilý :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Ten vánoční stromek se mi strašně líbí, zbožňuju bílé/stříbrné ozdoby, takže chválím. :))

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezke darky a uzasny stromek, takovy bych chtela :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dostala si teda naozaj krasne darceky Veru. :) A ta prva fotka je krasna! Inak teda mame tu Novy Rok, verim, ze bude vsetko este lepsie! <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář. V ♥