sobota 14. prosince 2013

Favourite scarf

 // kabátek - H&M // kabelka - Reserved // šátek, kalhoty - Orsay // boty - NY //




          Nemá cenu se obhajovat a vykládat vám, proč nepíšu a ani slibovat, že budu psát častěji. Nebudu. Bohužel nemám na blog čas. Samozřejmě není časově náročné napsat článek, ale fotky a jejich úprava už nějaký čas zaberou. Přišlo mi pár mailů, kde jste se ptaly, co bude s blogem. Články zůstanou takové, jaké jsou. Nehodlám psát o sobě, to jsem řekla několikrát. Píši jen to nejpodstatnější, ale pokud vás něco zajímá, určitě mi můžete napsat, budu ráda. :)

          Od posledního článku se zase tolik nezměnilo. Času mám ještě méně než jsem měla a v práci jsem častěji než doma. Tam chodím jen spát. Před čtrnácti dny jsem byla na pohovoru v Zaře a uspěla jsem. Připadala jsem si jako malá holka, které se splnil jeden z milionu snů. Bohužel jsem měkká a nedokázala jsem dát v Orsay výpověď, a proto mám dvě práce. Na tu první jsem si strašně zvykla, a tak do Zary chodím pracovat a do Orsaye nabírat energii.

          Můj osobní život se taky změnil. S nikým se už nestýkám a ani nebudu. Došlo mi, že je mi takhle nejlíp. Bylo to fajn než se to začalo ubírat špatným směrem. Poslední dobou jsem nejraději sama, protože z práce mám lidí dost. Ale je pravda, že po deseti otravných zákaznicích vždycky přijde jedna, která mi poděkuje za pomoc a řekne mi, že jsem člověk na svém místě. Přesně kvůli takovým se snažím :)

          Mějte se krásně. S láskou,
          V. ♥

29 komentářů:

  1. Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. krásné :) černá ti prostě sekne
    a ten šátek je boží.. i kabelka

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to :), ten kabátek se mi moc líbí a ty boty bych potřebovala :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Jinak ještě gratuluji k nové práci :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, jsi kóča a držím pěsti, ať Ti ten život jde jen a jen tak, jak Ty si určíš.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelé,že stíhaš obe práce :) A na fotkách ti to pristane :)
    GIVEAWAY: http://karinvirag.blogspot.sk/2013/12/i-vianocna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Veru, bloguj hlavne s radostou a vedy ked budes mat naladu a ked budes naozaj chciet, ale to vies teda aj sama, to ti nemusim ani pisat. ;) Inak ja som vzdy rada ked sa ozves a teda poviem ti, ze si si toho poriadne nalozila, tak ti prajem aby ti to vsetko vychadzalo a aby sa ti darilo! A satku mas krasnu. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Verčo, tvůj blog mám ráda, ale jak ted vidím ty fotky...odrosty opravdu nevypadají pěkně,své vlasy máš moc tmavé na to, aby jsi byla blond, protože barva odrůstá a odrosty jsou vidět téměř hned. Doporučila bych ti tmavší barvu. Jinak tě musím pochválit, že jsi moc hezky zhubla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odrosty se na mem blogu uz jednou resily.. tmave vlasy jsem mela a lepší to rozhodne nebylo ;) me se to naopak libi tak, jak to ted mam.. jinak bych to nefotila a neco s tim delala :)

      Vymazat
  9. A můžeš prosim napsat, kdy třeba začnou v zaře povánoční slevy? :) bývá to každý rok a zda se vyplatí ject :) díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se to vyplatí :) jako vzdycky tesne po vanocich.. :)

      Vymazat
    2. Děkuji! :) a v jaké Zaře děláš? :) připravují se velké slevy? :)

      Vymazat
    3. Na Příkopě, jde celá zimní kolekce do slevy :)

      Vymazat
    4. Děkuji, si zlatá! :)

      Vymazat
    5. Ahoj, já si myslim, že slevy začnou tak v pátek nebo v sobotu. ;)

      Vymazat
    6. Verčo a ty nevíš kdy začnou

      Vymazat
    7. Samozrejme vim, ale rici to nemohu :/ mohla bych z toho mit problém :)

      Vymazat
    8. a dovim se to nějak? prosím

      Vymazat
  10. Šátek je úžasný tak jak celý outfit :-) Jinak gratuluji k nové práci.

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi krásná, moc Ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  12. Jak ty to děláš Verunko, že jsi čím dál tim více krásnější?! Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  13. Můžu se zeptat odkud jsou ty naušnice ?:)

    OdpovědětVymazat
  14. Šála je vážně krásná. Tenhle vzor se mi začíná líbit čím dál víc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář. V ♥