středa 1. ledna 2014

happy new year

Rok 2013 je pryč a já bych ho označila za úspěšný. Na začátku roku jsem si užila krásný maturitní ples, v květnu zvládla maturitu, nastoupila na vysokou školu, přestěhovala se a našla si práci. Poznala jsem spoustu nových přátel a o některé jsem naopak přišla. Zhubla jsem osm kilo a xkrát změnila svůj účes. Rok 2013 byl dlouhý, ale užila jsem si ho.


Můj včerejší outfit. Silvestrovskou noc jsem trávila v Retro Music Hall a i když jsem si to užila, silvestr v klubu není nic moc. Doufám, že jak na nový, tak po celý neplatí, protože jinak budu celý rok sama :D Předsevzetí si nedávám, ale pár kilo bych ještě chtěla dát dolu a začít se víc věnovat škole.

Doufám, že jste měli úspěšný rok 2013 a že 2014 bude ještě úspěšnější. Já vám děkuji za vaši přízeň a za podporu a doufám, že můj blog budete sledovat i nadále budete číst mé články :)

S největší láskou,
V*

12 komentářů:

  1. Ty šaty jsou nádherný a máš super barvu vlasů!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi kočka,ale to Ti psát nemusím,protože je to jasné :) přeji hodně úspěchů v roce 2014 a hodně zdraví a lásky :)):* a ať tě nadále baví blogovat :)).Baruš

    OdpovědětVymazat
  3. vypadáš opravdu skvěle :) prosimtě, jak si to udělala 8 kilo dole? :) nějakej zaručenej tip? a ty šatičky jsou náádherné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaručený asi není, ale mám mnohem víc pohybu :)

      Vymazat
  4. Šťastný Nový rok i Tobě :) Ať je stejně úspěšný nebo ještě úspěšnější než ten letošní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Prozraď mi kouzlo toho jak si dokázala zhubout:D:) ...Sluší ti to a i já ti přeju do nového roku jen to nejlepší a snad se najde nějaký princ :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju k úspěchům a hodně štěstí do Nového roku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Bola si prenadherna Verci! A teda v novom roku ti prajem vela dobreho, nech sa ti dari v blogovom i v neblogovom zivote! <3

    OdpovědětVymazat
  8. WOOOOOOW! opravdu ti to moc moc moc seklo! Ty šaty jsou pro tebe jak dělaný! <3

    OdpovědětVymazat
  9. ty šaty jsou božský :)

    www.levne-a-stylove.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ty šaty jsou krásný a moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milý komentář. V ♥